lördag

Godmorgon godmorgon, jag höll det jag lova mig själv att gå ut och springa. men attans vad jobbigt det var ;O när jag kom in så gjorde jag styrka och nu har jag precis kommit ut ifrån duschen och ska snart äta frukost.. Nu sitter jag och lyssnar på "för kärlekens skull med Ted Gärdestad" som ni ser i inlägget nedan så finns den låten där, fyfan vad jag älskar den, får tårar varje gång jag sitter och lyssnar på den. Nu kurrade magen så jag ska göra frukost och sätta mig ute i solen och käka frulle, kan inte bli bättre ;D

Det blir nog mer bloggande ikväll när jag kommer hem ifrån Eskilstuna, vi ska röra oss här ifrån vid 12. men kan försöka slänga in dagens outfit lite senare.
Ha det bra sötnosar :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0