måndag

Hejhej, kom hem för kanske en timme sen ?
Dagen i skolan slutade med hemkunskap, vi hade fått i uppgift att åka och handla mat för 150 kr och sedan tillaga det, min grupp eller det vara bara jag och jag och Malin som åkte till Huddinge C och handlade. Vi handlade köttfärssås med spagetti, sallad till det och efterätt skulle man också handla, vi köpte vanlij och jordgubbsglass och krossade marabou choklad och hällde det över det och så hade vi marenger, blev väldigt gott. Men det bästa av allt var att våran grupp fick MVG ! För att få ett mvg skulle man följa tallriksmodellen , skriva ett resept och redovisa det har jag för mig att man skulle göra.
Ikväll blir det träning och pluggning tyvärr, nu tänkte jag börja att plugga och sen åka till träningen och plugga efter träningen också. Jag låter som värsta pluggisen nu men haha nejnejnej, jag är inte det !! :P
Haha, jag saknar redan speedway:n , älskar att sitta och glassa på läktaren och höra när de varmkör och nej love it, men jag blir så sur!! Freddie får ju typ aldrig åka för Rospiggarna :O han är ju fan en av dom bästa men varför får man inte köra då ? :Sni kanske tänker varför åker du inte och tittar ändå, hehe tänker inte sitta och åka till Vetlanda om Freddie inte ska åka och det är för långt bort, men får vänta tills på torsdag då så åker han iallafall och då får jag gå på speedway ;D

ha det bra så hörs vi senare ikväll pusspuss

 Jag och Nathalie i vintras när vi var på kryssning, glömmer aldrig det.
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahah det är de ju inte! :P <33

2009-05-18 @ 21:39:51
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0