måndag

Hela dan har vi kört genrep på våran uppvisning, det var kul men tröttsamt , dansa alla danser om och om igen haha.
Mitt busskort har blivit snott idag :/ eller så har jag tappat det men jag tror att det blev snott. FUCK !!! så jag kunde inte åka och träna :( suck !! men har ju dansat hela dan så¨har fått bra med motion.
Har precis käkat och är mätt och belåten. Min lillebror står och gråter berdvid mig här för att han inte får datan , så jag ska skriva klart det här inlägget sen ska han få datan.
Imorgon ska vi vara i huddinge aulan och börjar jag halv elva, as najs! men kommer nog sluta vid fem eller sex då -.-
menmen, på kvällen ska jag försöka träna. nej nu ska jag vara lite snäll och ge andreas datorn vi hörs mer ikväll när han har gått och lagt sig så får jag datorn då. puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0