om igår

Hejsanhejsan, jag börjar bli dålig på att uppdatera, men igår så kom ida  till mig vid klockan 6 ? och vi gjorde oss i ordning och sedan vi sju gick vi och mötte upp anton och sebba, vi var här hemma hos mig pappa var ute på korgen, vi gjorde inte så mkt alls, vi satt och tittade på tv och bara umgicks. Vid ett någon gång drog dom.

Idag vaknade jag vid elva med låg var i sängen tills halv ett, as skönt. Jag har duschat, pluggat lite och ska göra klart resten i morgon, jag är äntligen klar med svenskan så det kan jga lämna in på måndag. Nu är det bara so:n och no:n som också ska vara inne på måndag, men jag är snart klar så det är liksom ingen panik och det är väldigt skönt.

Dagens planer: är att åka till skärholmen med pappa och shoppa lite sedan ska jag kanske ut till Nacka och vara med Jesper, Jonte och någon Matte, synd ida att du inte kan följa med :(. Men vi får se hur det blir med det om jag åker dit.
Men vi hörs sötnosar puss <3

Min lillebror och min storasyster när vi var på Gubbis, kärlek till er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0