om min dag

Tjenixen alla söta läsare <3 Var ju och inhandlade nya leggins med mamma, när jag kommer hem märkte jag att det var korta leggins, men det var rätt bra ändå för det är sommar snart och då är det skönare att gå med korta än långa leggins och det är mycket finare, så det var ett bra misstag haha.
Efter det åkte jag hem och böt väska och gick till bussen, jag skulle till johannas skola och träffa johanna, kom dit vid kvart över tolv då Johanna fick sluta. Vi gick hem till henne jag plattade hennes hår och klippte hennes lugg till raklugg blev väldigt fint :D Känner mig *stolt* för det var första gången som jag klippte raklugg på någon. Vi gick till Danne och träffade honom ett litet tag.
Sen gick vi ner till centrum och träffade på nille som följde med oss till station för vi skulle åka och möta upp johannas boyfriend. Sedan åkte vi tillbaka och möta upp Cilla och sen träffade vi väldigt många orkar inte säga alla namn. Vi spelade fotboll och sen vid sex tiden åkte jag hem och käkade sen fick inte jag gå ut, SUCK !!

Men tänkte lägga upp lite bilder på mig och johanna som vi tog idag hehe (a) <3



Det är helt sjukt hur mycket jag älskar dig <3















Steeekaren jojjo<33 love you bebis ;D

såhär vart luggen :D






HAHA kolla min bebis när hon var liten!! så jävla söt och fortfarande lika söt !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0