onsdag

Träningen gick super idag, tog i extra mycket jag kände jag, det kommer nog kännas i morgon skulle jag tro.
När jag satt på bussen påväg hem och när jag var vid Högdalen hoppar Joel på bussen, Joel och jag har gått i samma gympagrupp och tävlat tillsammans och bla bla bla.. nej men han såg inte mig först så ropar jag Joel, och han satte sig bredvid mig och vi satt och snackade lite, sen gick vi båda av vid Huddinge, min buss hade precis gått så jag fick gå hem, men det var rätt skönt det med , det tar ju bara tio minuter att gå ifrån centrum till mig.

När jag kommer hem gör jag mig en pastasallad, vart jävligt gott för jag var skit hungrig. Sen tog jag mig en lång och skön dusch. Sen gick jag ut med hundarna, eller jag pappa och andreas gick ut med hundrarna. Kom in nyss, och ska snart göra klart mitt arbete men det kommer inte ta så lång tid, hoppas jag ^^ om jag inte lämnar in det imorgon tror jag att min lärare kommer bli lite galen på mig ;D haha menmen , aa har inte så mycket mer att skriva så vi hörs väl i morgon puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0