Tisdag och onsdag

Förlåt för att det inte blev en uppdatering igår, men kan berätta lite kort vad som hände.

Tisdag:Det var skola som vanligt, jag kom hem började plugga lite smått inför no.provet som vi hade idag, teknik prov.
Pappa kom hem vi gjorde mat sen åkte vi till farmor och farfar och tittade på speedway, där även min gammel farmor och gammel farfar var, vi hade det trevligt, matchen var slut ungefär vid nio och då åkte vi hem, jag hängde upp min tvätt och stoppade i en ny maskin med kläder. Sen gick jag upp och pluggade lite till och sedan somnade jag.

Onsdag: Vaknade halv åtte idag, käkade frukost och klädde på mig och cyklade till skolan,jag har faktiskt slutat att sminka mig i skolan och orkar inte stå på morgonen och sminka mig när man ist kan sova, men nån gång ibland kan ju vara okej att sminka sig om man ser ut som värsta monstret på morgonen :O:P men jag bryr mig inte så myckey. Första lektionen var spanska och det var hur segt som helst, sen hade vi No-prov teknik och jag fick godkänt man kunde bara få det på det här provet sen ska vi böra ett inlämningsabrete som man kan få vg-mvg på, det stasar jag på och nu sitter jag i datasalen och väntar på att min lektion ska börja, matte. Våran sista lektion innan lunch, sen slutar vi och sen är det ju lång helg as najs, men nu ska jag titta runt bland andra bloggar men vi hörs pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0