Tjenixen

Godmorgon <3
Vaknade för 10 minuter sedan, då åkte mamma och andreas iväg, de ska åka och bada i sydpoolen. hon frågade om jag ville följa med. HAHA aldrig i livet, jävla snorungar som bara skriker och hur många som har pissat i det där vatten, USCH... nej jag hatar att bada i basänger, det är ju skit vidrigt!!!
Nog om det dagens planer? Jo jag ska vara med ida men vad vi ska göra än vet jag inte riktigt, vi ska bara ta det lugnt, inte göta något speciellt, umgås bara. Det behöver inte hända något hela tiden man kan ju bara ta det lugnt..
Nu ska jag inte sitta framför datan länge nu ska jag käka frukost. <3

den här bilden har jag tagit och jag tycker den blev väldigt cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0