torsdag

Halloj i stugan!
Jag kom hem ifrån skolan för ett litet tag sen, ska snart ta något att äta, ikväll kommer jag befinna mig på Gubbis(Gubbängen) och titta på derby match, har ändå inget annat att göra, har inge plugg, kommer inte orka sitta hemma och inte göra något. Freddie ska åka ikväll får se hur det går för honom. Det är Getingarna-Hammarby som kommer åka, vi får se vilka som vinner.
Jag ringde pappa nyss och sa att jag ska med ikväll, han skulle hämta Sandra nu, min kära syster och hon ska med ikväll, första gången på typ 3 år sen som jag tittar på speedway med henne, mys.
Han sa även att jag ska ta fram falukorven ur frysen nu så ska göra det nu för jag har inge mer att skriva.
pusspuss

min kära underbara syster !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0