Vi rockade asså !!

Hejhej, herregud vad bra det gick idag på vår första konsert asså inte för att skryta men det gick jävligt bra. Imorgon har vi två konserter till as kul. Men då ska det bli ännu bättre än vad det redan är.!!
Imorgon kommer det bilder förhoppningsvis för mamma ska ta med sig kameran, men bilderna kommer inte bli så där jätte bra men ni får nöja er med det som blir.

Kom bara på en sak som stör mig jätte mycket !!! att små snorungar som går i 2:an går runt med värsta hängbyxorna, märkeskläder och allt !!! jag blir verkligen irriterad på det ! jag vet inte vad ni tycker men jag blir så irriterad och så går dom runt som de äger allt, såg en sådan liten skit på bussen när jag var påväg hem därför tar jag upp det.

Nej nu ska jah ta något att äta puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0