Vistagalan

ÅHH GUD VAD KUL DET VAR IKVÄLL OCH ALLT GICK SKIT BRA :D:D
 Den här veckan har varit så otroligt roligt med alla underbara människor , men tråkigt nog är det slut. Jag satte alla danser och allt kändes bra gjorde ett litet fel men jag hoppas inte att det syndes hehe. Jag fick jätte mycket beröm av både elever och lärare när allt var slut. Fick nyss beröm av min låtsas pappa, " Fia, du dansade jävligt bra idag, det var skit bra, du såg så säker ut, nej det var skit bra". Sånt gör en jätte glad verkligen. Bilder blev det allt, men de får ni se imorgon. Orkar inte lägga upp dom nu.
Jag har precis duschat och sitter nu med hårinpackning i håret.
Hittade inte mina leggins idag :(:( BORTA !! men jag fick pengar av mamma så jag kan åka och köpa nya i morgon puss på dig mamma tack. Imorgon är jag ledigt, tummen upp på det(studiedag) jag ska till salem länge sen jag var där och träffa johanna, jag saknar dig men imorgon ses vi allt och ska ha jävligt kul !

Jag har bestämt mig för att gå ut och springa på lördag. Man ska ju köra hårt nu här snart sommar, men jag måste säga det att så mycket som jag har tränat de senate två månaderna har man sätt rätt så mycket skillnad på min kropp, ifrån att jag börja träna tills nu och jag måste säga det hur jobbigt det än har varit så är det värt det !!! Jag märker hur mycket bättre kläder sitter på mig på och mamma påpekar det också att man ser skillnad. Det är också en sak som gör en glad .Jag börjar bli nöjd med min kropp, det är inte menningen att jag ska sitta och skryta men det är sanningen. Jag har inte varit tjock eller någonting när jag börja träna men jag har velat bli tightare. Men det känns skönt att jag har blivit det också och nu ska jag köra stenhårt innan sommarlovet och ut och springa på sommarlovet, hålla formen.

Jag säger det till er där ute som läser min blogg som skulle vilja ha bort lite kilon, börja träna , visst det är jobbigt, men det är fan värt det och man blir glad och mår så himla mycket bättre och man blir piggare. och så är det kul när man ser skillnad :D Jag tränar bara inte, jag äter rätt också, jag är väldigt nyttig utav mig, det är inte bara träningen som ger resultat, för att du ska få ett resultat så måste du tänka på vad du stoppar i dig. Men någon gång ibland måste du få unna dig ;D

Nej nu ska jag titta på tv och käka vindruvor. ha det bra puss ♥

Jag vet att du läser min blogg pappa så om du läser det här ta åt dig! Du är den bästa pappan man kan önska sig, du ställer alltid upp för mig om allt är skit så finns du alltid där, jag vet att jag har dig vid min sida oavsätt vad som har hänt, du jobbar och sliter för att vi ska ha det bra! Det minns nog inte någon så omtänksam människa som du är ! Du är GULDVÄRD!! jag älskar dig !
Bilden är tagen på julafton 2006




Kommentarer
Postat av: Helen

åh tack gumman de är du också :D

jag pratade faktisk med Emma J om det idag. Vi pratade om en sleepover i slutet av sommaren :D

men vi kan ju självklart hitta på något innan de :)

Läste de gick bra me dansen :P

2009-05-07 @ 23:05:44
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0