en glad sofia idag :D

Hej på er, kom nyss hem ifrån skolan, det var ganska najs idag ändå om man bort ser ifrån spanskan som aldrig är rolig! Men blev klar med min brodering idag på syslöjden, äntligen klar med det pisset, det var skit tråkigt! och gissa vem som fick mvg på sitt biologi prov, jo det är JAG :D så jävla stolt över mig själv asså! Trodde det aldrig max ett vg trodde jag men icke :D GO SOFIA :D även malin fick mvg, go girl!
Ska tag något att käka, sen ska jag kolla lite på tv sen plugga, ska kanske träffa helin ikväll men vi får se hur det blir med det, vi hörs senare, puss på er :D <3


helt okej ändå va? ;)
 
 love you bby! <3


höhöhöh mvg :D awesome :D:D

mitt och malins betyg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0