gymnasiemässan

Tjatja, igår kväll runt tio bestämde sig jag och paula att jag skulle sova hos henne, så drog hem hämtade mina saker sen drog vi till henne, eftersom jag hade ingen skola idag, bara gymnasiemässan. Många timmars sömn inatt? Nej skulle inte tro det för hon tog fan upp hela sängjävel, hade kanke max 10 cm att sova på, låter det skönt? Nej, men vi kom till mässan vid kvart över nio, sen gick vi runt där, gick runt med malin och linnea, helvetevad mycket folk, blev så sjukt irriterad, men så träffade jag Alex (mitt ex) som stod vid sitt gymnasie, mediagymnasiet, nacka, kul att se honom igen :)

Men vid elva drog jag,helin,ida och paula hem till paula, käkade, satt och snackade, garvade och kollade på tv, vid tre drog jag,helin och ida hem, kom nyss hem och ska försöka bestämma något vad jag ska göra ikväll.


Fick hem massa broschyer( stavning), det är bara att läsa på nu då ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du gå för linje då? =)

2009-11-21 @ 00:10:58
Postat av: sofia

hotell och rastaurang tror jag :)

2009-11-21 @ 01:43:25
URL: http://sofiajordans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0