hiss och diss


ja då var det dax för hiss och diss igen

Hissar

pink
Jag börjar med att hissa PINK, på sån kort tid har hon gjort så många bra låtar! Och jag tycker att hon är grymt snygg om jag får säga det själv :P några låtar jag tycker om med henne.

please don't leave me


I don't believe you


sober


this is how we goes down


Jullov
jag hissar även att der snart är jullov, så jävla najs! Ingen skola på mer än två veckor längtar redan!

Baconost
Deras blogg är stört skön, humorrisktisk, ett gott skratt får man, tummen upp för dom www.baconost.blogg.se


Dissar


Sjukdommar
gillar inte att vara hemma och är sjuk, vad gör man då liksom, antligen ligger man i sängen, kollar tv eller sitter vid datan, en tidsförtrift.

Beyonce
Henne låtar låter likadana hela tiden! Har aldrig gillat henne eller någon av hennes låtar, några enstaka kanske, som " if I wore a boy" den gillade jag men, nej tycker att hennes danser ser likadana ut och hennes kropp är lite maskulin :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0