någon mer än jag som älskar mandariner?

Hallå på er, vad gör ni? Själv sitter man och knarkar i sig manadriner. Kom hem för en kvart sen ungefär. Dagen har varit helt okej, kom till skolan hade idrott, sen vid nio drog de som hade dansprofil till Huddinge C till tonsalen och tittade på någon dansuppvisning, helvete vad det var dåligt! Ska man ens kalla det där för dans? Men de dansade med min jacka och mössa, haha. Kom tillbaka till skolan vid tolv och käkade lunch, sen hade jag engelska och snackade ut lite med min lärare om allt.
Hade redovisning idag också på svenskan, man ju börja med att nervositeten tog över mig. Fick en black out eller vad man ska säga, men gick och satte mig igen och tog några djupa andetag och försökte igen och då gick det väldigt bra men hade fortfarande massa nervositet. Men min lärare tyckte att det var bra, fick ingen kritik så det måste ju bara positivt. Dagen slutade med so segt som fan! Nu tittar jag på tv och ska börja plugga lite.
Ska bli klar med mitt arbete om koloni ikväll så jag har det klart, eller imorgon kväll. Eller den här veckan i alla fall ;D 

 

1) jag lyssnar på musik           2)malin och jag hade tråkigt så vi klistrade fast massa papper på min arm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0