söndag

Tja på er,
 mår ni bra, jag kan ju säga att det är helt okej ifrån min sida, min piercing har börjat bråka med mig -.- inge kul alls kan jag säga! gårdagen vart kanon, orkar inte berätta om det, men jag och ida vaknade vid elva imorse, sen hon drog då för hon skulle hem, sen har jag legat på soffan hela dan och degat, kollat på tv,pappa och jag ska snart åka och handla mat. Inte så mycket mer som händer idag, ska väl börja skriva på min skrivuppgift som ska lämnas in på tisdag. Ni ska snart få en hiss och diss lista som jag kör på för första gången.


här är min nuvarande mobil, älskar den :D


Kommentarer
Postat av: emma

sån mobil har jag :D

2009-11-22 @ 20:04:08
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0