godmorgon godmorgon

Det är så jävla skönt med höstlov :D men... det kommer gå till en del plugg, om jag inte jag lämnar in mitt pm till so:n får jag tyvärr ig :( och det vill jag inte ha! Hde MVG och gick till ett VG och vill INTE gå till ett IG! Ska kämpa upp det till ett MVG till nästa termin, oj nu blabblade jag bara på där, hehe. Nej men vaknade nyss, har käkat frukost och knarkar madariner, finns inget godare ;)
Igår var jag med Johanna och Alex igen ju, ska vara med dom idag igen innan de åker till Norrtälje imorgon där Alex bor. På kvällen ska jag vara med ida. Planerna är oklara men något blir det väl. 











älskade vän, låt det föralltid vara vi! <3










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0