själv hos ida

Hejsan, nu sitter jag hemma hos ida, ensam här, hon kommer snart. Har varit barnvakt nu med ida vid tolv kom jag till hennes syster sen vid två drog jag till ida. Hemma hos hennes syrra tittade vi på Lejon Kungen 3 :p. Nu väntar ida på att hennes syrra ska komma sen kommer hon hit. Känns lite konstigt att vara hemma hos ida själv men skitsamma. Halv sex ska vi möta upp Leif och Totte ( Christoffer) i Huddinge c. Sen drar vi gemensamt till Sebba typ där Miriam och Isabelle kommer att vara också förmodligen, skulle inte förvåna mig. Imorgon skulle jag passa min lillebror men behöver icke göra det längre! Yees, det är Halloween förfan, ut och röja ;)
just nu sitter jag spelar sönder Takida låtar  <3

jag och ida 2007                                                     söta linn
 


Kommentarer
Postat av: izabelle

naajs blogg =)<3

2009-10-31 @ 11:00:36
URL: http://mirribell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0