johanna eriksson



En vän som dig vill jag aldrig förlora! Jag älskar dig för den du är. Vi har känt varandra i snart 14 år det är helt sjukt att vi fortfarande håller ihop, vi har haft våra perioder där allt har varit skit och vi har varit nära på att lämna varandra men jag är så himla glad över att vi inte har gjort det! Du är så underbar och jag älskar våran humor! Får sex-pack varje gång jag har varit med dig så mycket som vi garvar! Men det viktigaste är att vi håller ihop och det kommer alltid vara du och jag hjärtat! Jag älskar dig Johanna Maria Eriksson! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

AAw gumman älskar dej med och vill aldrig förlora dej heller<33



älskar dej mäst av allt <333

2009-10-29 @ 15:55:38
URL: http://johannaaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0