kanske ska börja komma igång med bloggandet igen?

Har tagit min lilla paus ifrån bloggandet nu, det är rätt mycket som har hänt på den senaste tiden faktiskt, men vi håller på här hemma, gör om väldigt mycket, det är mycket i plugget, umgås med vänner som jag aldrig gjort förr m.m. Jag har klippt av mig håret också! Känns skönt med att göra en förändring och inte ha löshåret! Man känner sig så naturlig. Måste bara ha sladden som är hos mamma för att kunna lägga in bilden, juste jag bor inte hos min mamma längre, pga henne pojkvän.
Kan berätta lite vad som har hänt idag och vad som kommer att hända idag. Jag har varit på ikea med pappa, sen åkte vi och handlade mat, kom hem gjorde taco, nu sitter jag här vid datan och ska snart gå till ida, sen röra mig mot salem till Johanna och hennes kille. Dom är så söta tillsammans! Blir fan avis! Vill också ha en pojkvän och snart är det ett halvår för dom, är glad för bådas skull!
Nää nu ska jag röra mig mot ida innan hon blir irriterad på att jag aldrig kommer ;) hörs kanke ikväll pussen!


den osminkade sanningen ;)
påväg ner till sloveninen, miss it!



Vill verkligen ner till slovenien igen, till värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0