tråkigt

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
6 år äldre
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? två personer
Vad tycker du om kärlek? Underbart sålänge den är äkta.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? nej inte direkt
Har du svårt för att bli kär? jag har lätt för att bli kär
När kysste/hånglade du med någon sist? förra helgen tror jag
Ångrar du det? jaa tyvär
Är du singel? japp!
När fick du senast en komplimang? igår av ida ( inte min b-vän):P
Har du hånglat med någon av samma kön? ooh jaa flera gånger ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej aldrig.
Playat? njae.
Hånglat med nån riktigt ful: haha vet faktiskt inte, JOO en :P
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? jo, lite smått.
Varit nykter på nyårsafton? jaa
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja.
Blivit polisanmäld? ja
Fått din mamma att gråta? ja
Slagit ner någon? slagits men inte slagit ner.
Skämts över dina föräldrar? om jag har nej jag jag tror faktiskt inte det, nån gång har jag säkert gjort det
Skämts över dig själv? ja det har jag
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nej, aldrig!
Vilka kläder sover du i? i trosor och i en stor tröja
Vad hatar du verkligen? otrogna idioter.
Är du ensam nu? var, bror kom nyss hem
Vill du gifta dig? om jag träffar den rätta.
Vill du ha barn? ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? ida
Såg dig gråta? vet inte
Fick dig att gråta? kommer inte ihåg.
Du gick på bio med? shit,länge sen.. kommer inte ihåg.
Skällde på dig? ingen aning men jag skällde på en igår ;)


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? nej
Sjungit? jaa för mig själv, haha
Saknat någon? ja, alltid iprincip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0