borde egentligen läsa och plugga

Någon städning vart det inte idag, skönt! För pappa är på Gubbis, speedway.. det intresserar mig inte lika mycket som det gjorde förr, men det brukar alltid bli så för mig såhär års, sen i vinter längtar jag som fan!
Ja skitsamma, jag är ensam hemma vilket som är väldigt skönt! Älskar att vara hemma själv på kvällarna och mornarna!
Vet ni vad jag ha bestämt mig för att göra ? Börja springa på morgonen innan skolan, fast då måste jag ju g¨å ipp vid sex för måste ju duscha och allt, kan ju fan inte komma til skolan och lukta svett, ja men vi får väl se hur det blir med den här saken med att springa! Jag kan säga mycket jag, annars får jag väl springa efter skolan.

och på onsdag mina kära vänner, ja du väntar min efterlängtade navelpiecing! och nu så ska jag faktiskt ta och läsa till klockan tio har jag bestämt sen blir det film antagligen. Imorgon får jag 20 minuters sovmorgon mycket va? men vi ska träffas i allverkstan och prata om gymnastiet, tycker det är väldigt intressant att sitta och lyssna när Gösta står där uppe och pratar om det, men jag har ingen aning om vad jag ska välja! Men det är skönt att jag har ett bra tag på mig<3


Paramore- Misery Bissniess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0