jag är för lätt lurad!!

Ja ni mina vänner nu sitter navelpiercingen på min navel, jo pappa lurade mig igen! så kommer vara hemma i helgen. Det kändes lite med inte allt för mycket, men visst så kändes det och nu efterråt också. Men det är klart värt det!
De började med att jag kom hem, packade det sista och så säger pappa kom nu vi ska åka, då sitter han på framsidan med Jennie och så säger dom, vart ska du någonstans? Du ska åka med Jennie till Södertälje nu, haha började garva och gick in med väskan och sen hoppade in i bilen till Södertälje där jag tog piercingen.
Vi kom dit, jag fick välja färg och jag såg att det inte hade turkos färg och jag tänkte fuck också, så frågade jag 

 är det här dom ända färgerna ni har?
 Ja det är det, eller vilken färg är det du är ute efter?
 Turkos
jo men jag tror jag har den inne och så komme hon ut med turkos färg, skit snyggt!

Satte vi oss ner i kanske 3 minuter för hon skulle gå ut och röka först, då satt jag där med fjärilar i magen, men när vi gick in där i rummet och så la jag mig ner på stolen och var skit nervös! och så gjorde hon rent min navel och så började hon prata med mig så jag inte skulle ligga och spänna mig och när hon frågade mig saker kom jag inte på vad jag skulle svara, till exempel vart bor du då sofia? jag var tvungen att tänka, ööm Huddinge och så höll jag på så! Sen kände jag hur det stack till lite, men det gjorde inte jätte ont men det gjorde mer ont när hon tog igenom staven, sen klart! Skit snyggt är det, men det svider nu efter åt, eller det är ömt, varje gång jag ska sätta mig eller kommer åt gör det lite ont och svider till, men har inte tagit någon bild än men det kommer :) nöjd är jag också, jag ångrar det inte :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)

2009-09-04 @ 23:12:01
URL: http://emdtour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0