seg söndag

Hallå, vaknade vid 12 idag, har kollat klart på filmen som jag somnade till igår. Igår var jag ju som sakt med ida och linnea, vi eller jag och ida cyklade hem till linnea och var där, gjorde oss i ordning och lite sånt, sen drog vi till Huddinge C och skulle försöka komma på något att göra och träffa några, sen bestämde vi oss för att åka till Haninge och träffa Simon och Jonas, det var ett tag sen man träffade dom. Vi kom dit vid tio och vet inte hur länge vi satt och väntade på att Jonas skulle komma. Men när han väl kom så gjorde vi inget speciellt, gick runt och typ snackade, är det rätt skönt att vara med Simon och Jonas för dom gör alltid en på bra humör. Sen vid elva var vi tvungna att dra igen för vi skulle hem, och jag var lite orolig att min cykel skulle vara borta när vi kom tillbaka till Huddinge för vi slängde in den i en buske i centrum för jag hade glömt mitt lås till cykeln men som tur var att den var kvar. Så kom jag hem käkade lite, för hade dock inte ätit middag, la mig i sängen och kollade på film, låg och smsade lite sen somnade jag.

Som jag sa så vaknade jag vid tolv, tittade klart på filmen sen har jag faktiskt pluggat lite. Ska snart gå upp igen och plugga lite till. Ska till mamma idag också. vi hörs senare puss <3

Som steffi sa: Kärlek är som att käka soppa med gaffel.

Hittade lite bilder på mammas data ifrån sommaren 08
jag och lina på mitt landställe i Åkersberga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0