städning idag

Vad ska jag börja med att skriva?:P what ever, slutade halv ett idag för att vi inte hade någon bild, och ingen av mig och malin ville dra hem än, så vi satt kvar i skolan och snackade om precis allt. Det var skönt att vara få ut lite och bara prata. Vi gick vid tre så satt i skolan i ungefär en och en halv timme.
Matte och min hjärna är inte igång då, tänk att de alltid ska lägga våra mattelektioner på fel tid utav dagen, antligen på morgonen, eller innan lunch eller sista lektionen och man är inte så jätte konsentrerad då heller, i alla år ha dom gjort det och vi har sakt till om det att de inte är bra tider för matte, men nej dom ska inte lyssna!
Sen hade vi svenska men arbetade med SO arbetet, för vi ska tydligen sammarbeta med dom ämnena så vi gör samma sak på de lektionerna.
Innan lunch hade vi idrott och vi skulle springa gamla skoljoggen och utav min förvåning sprang jag hela med Nick! Stannade bara två ggr så är väldigt stolt över mig själv! Trodde aldrig det! och nästa vecka ska vi ha skoljogg i Källbrink, kanske ska satsa ;)
Sen var det lunch och efter lunch slutade vi.

Dagens planer eller kvällens planer blir städa huset med pappa sen måste jag läsa min bok som vi läser i skolan. Den börjar bli riktigt bra "Totsi" heter den, någon som har läst den?


Glömde säga att den här sötnosen fyllde 17 igår :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0