äckel väder!

För i helvete! Vad är det gud inte fattar? Inge mer snö! Det räcker, det är så äcklig att gå i det här skit vädret, man blir ju ändå bara blöt! Usch vad jag hatar det här vädret! Finns ju inget bra med det.
Min morgon har varit seeeeeg. Mamma och jag skulle åka och shoppa idag men hon är sjuk så blev det inte, men imorgon ska vi göra det om hon känner sig bättre. JAG VILL HA NYA KLÄDER! =O
Jag har faktiskt pluggat lite idag, visst är duktigt, på en lördag liksom hallå? Ikväll stnnar jag hemma, tar de lugnt, kanske plugga lite till? Läsa i min bok, den är faktskt jävligt bra när man väl har kommit in i skiten. Flykten heter den, handlar om andra världskriget. Äh vi får se, att vara hemma ikväll är i alla fall check. Det är inte ens kul att gå utanför dörren i det här väder!

HAHA! Syrran ropade nyss på mig och jag reste mig upp och skulle gå till henne och jag bara ramlar ihop, benen ville inte som jag ville, sitter på golvet och är skit chokad, mamma jag och sandra bara garvar och jag fattar ingenting! har aldrig varit med om något sånt, fan vad äckligt :P

hittade en "jätte" fin bild på mig i somras, måste bjuda på sig ibland


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Det hände mig en gång också, solade på balkongen och hade benen uppe på balkongräcket, så blodet rann väl ur dom ^^

Sen ringde det och jag skulle springa och svara, jag ramlade ju ihop som en fura.. :P Försökte igen men ramlade ihop igen, skit läskigt, tänk om grannarna såg, PINSAMT!

2010-02-21 @ 14:16:43
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0