biljetter är bokade

Godmorgon sunshines! Jag är glad, vilket som är väldigt ovanligt faktiskt! För på onsdag åker jag emma och fanny till romme helt själva! Kommer bli så jävla awesome, bussen går ifrån Stockholm Central klockan 07.00 och vi ska sova hos mig på tisdag. Åh fan vad jag längtar! Jag försöker få tag på pappa så jag kan ta mitt jävla pass, måste säkert visa det för att de ska hyra ut skidor till mig, men han svarar inte, i värsta fall kommer jag åka dit själv och leta, men kommer säkert få skit för det senare, men jag orkar inte bry mig! Jag ska åka skidor:D
Sen den 17 mars ska jag till romme igen, då ska vi dit med skolan, bara niorna, hur najs är inte det på skala 1-10?

Dagens planer då, jag ska snart åka till Skärholmen och byta min sport bh till en större storlek som vi köpte igår, mina boobisar har visst växt mycket på den senaste tiden;) Sen ska jag åka till ida, hon ska vara barnvakt till söta Linn så kommer få se henne också, sen klockan sju ska jag och baby träna. Jag har sträckt låret, så vi får väl se hur det går. Bra hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0