blandade känslor idag

Sitter i bara handduk och är redo att hoppa in i duschen, fan vad dåligt det fick på träningen! Inte alls nöjd och alla jävla idioter gjorde fel så jag gjorde fel och tappade bort mig åååh suck! Men min kropp klarade inte speciellt mycket idag heller eftersom jag har varit sjuk men imorgon får det ta med fan gå bättre. Fick tillbaka mitt fonetikprov idag, fick G i alla fall men det var ju sjukt svårt, chansade lite hej vilt. Fick även tillbaka ett arbete på so, MVG! :D awesome, där åkte humöret upp i alla fall

Sen är jag så sjukt trött på alla jävla bussar som är försenade eller så kommer de aldrig, hatar vintern överhuvudtaget! Det ställer till med massa problem, man fyser, man blir sjuk, man blir blöt och det spelar ingen roll hur mycket kläder man tar på sig man fryser lika mycket för det! Kommer försent till skolan, Det här inlägget var ju för det mesta ett klagomål, även jag får vara missnöjd ibland. Nej nu duschen, tjoohej! <3


Sofia för 2 år sen tillbaka



Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

köp en fjällräven (sån modell jag har) så fryser du aldrig, trust me! :P

2010-02-03 @ 22:28:16
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0