falska människor

Vad fan är det med dig pappa? Ursäktar att jag säger det här men jag hatar dig! Eller vadå ursäkta? Jag hatar dig för allt du har gjort mot mig och våran familj! Dra åt helvete, jag står för vad jag tycker och jag skäms inte, jag förstår inte att du inte skäms över dig själv. Din äckla lilla sak! Jag skulle inte trivas att vara i dina kläder, folk snackar säkert runt omkring dig och du tror att alla älskar dig men det är ju det vi inte gör. Du är falsk rakt igenom! Jag kan inte se dig som min egna pappa. Jag har ingen pappa, för jag har valt bort dig nu. En gång tiden var du som min bästavän, men vad hände?

Hur fan kan du välja inneboendena framför mig? Så vidrigt!Du har lagt ner mer tid på dom än mig. Att behandla mig som en jävla slav, du är riktigt vidrig, min vänner sa hela tiden du gör för mycket hemma, kan inte din pappa göra något, nej du satt på ditt feta arsle och snackade men tjejer istället. " Nej men jag har en dotter, hon kan väl göra allt"
Om inte jag gjorde något så fick jag inte göra någonting, fan vad jag hatar dig för det du har gjort mot mig och alla andra. Du har gjort så två utav dina döttrar inte bor hos dig, då måste du väl ändå fatta att något ät fel.

Grejen är du tycker synd om dig själv hela tiden. Ditt jävla ego! Du kan bara älska en person i taget och det har varit andreas. Du kan aldrig inse dina fel, du kan värka ut dig saker sen tro att allt var bra. Såna saker som du säger till mig har inte en riktig pappa i tankarna ens

Jag har älskat dig över hela mitt hjärta, men du har försökt köpa mig till kärlek, saker är inte det som betyder, det du har i hjärtat! Du är inte min pappa längre, jag känner inte dig längre.




Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

sv: Oj, lät inte så roligt det dära.. tur att Benke finns dåda :P

Kör freddie i rospiggarna i år eller? Noll koll nu när alla flyttar lag hit och dit.. :P

2010-02-21 @ 16:23:11
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud ofta du skriver så om din pappa

2010-02-22 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0