kli i fingrarna!

Sitter och tittar igenom massa gamla bilder ifrån i somras, lägntar något förjävligt mycket dit och jag sitter och har kli i fingrarna att göra mina blonda fina slingor i håret igen. Men har sakt till mig själv att jag ska inte göra det för mitt hår är äntligen friskt igen så varför ska jag slita ner det på en gång när det redan är så kort. Ska låta det växa ut igen sen i sommar kan jag väl slänga in lite slingor igen. Så fräscht med ljusa slingor i håret! Speciellt på sommarn. Mitt hår växer ändå snabbt, så till sommarn har jag det långt igen, (förhoppningsvis) om det växte 2 cm på tre veckor. En ska bara! Jag vill ALDRIG mer ha äckligt fult tillgjort platina blont!

den här färgen vill jag ha igen, men se vad slitet det var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0