paradise hotel ikväll!

och jag är typ överlycklig över det, nej då, nu ska vi inte gå till överdrift. Vet ni en sak jo nu ska jag berätta, fick tillbaka mitt so prov idag och fick MVG! JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM! och min lärare sa det att om jag fortsätter såhär som jag gör på lektionerna kan jag få mvg i slutbetyg, han sa dessutom att allt jag har lämnat in har varit jävligt bra! Så varför inte fortsätta som jag gör? Det är ju fan klart värt det?!
Var med julia idag igen efter skolan, vi mixade ihop en jävligt god smoothie! Sofia love smoothie! Vi chillade för det mesta, tittade på patrik 1.5. En samma garv vart det också´, det får man aldrig glömma!
Nu ska jag skriva klart ett arbete som ska vara inlämnat på fredag, börjar jag bli en plugghäst eller ? Who gives a shit? Det är bara bra för mig, får bra betyg.

kolla vad långt hår jag hade i somras, och det var mitt äkta! miss it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0