söndag (igen)!

Godmorgon snyggingar! :D Söndag igen då, det händer inte sådär jätte mycket i mitt liv idag, träning och plugg. Det är väl det söndagar är till för, om man inte har en pojkvän?

Igår var jag inte hemma, jag åkte till berna och var med henne och ida, vi chillade, snackade för det mesta. Men det var en lugn och skön lördagkväll, men det tog 1.45 timme för mig att komma hem igår =O när det brukar ta en halvtimme. Det slutade med att José fick komma och hämta mig vid huddinge sjukhus. Jävla h*r bussar och tåg, hatar sl! Natten avslutades med att jag låg i syrrans rum och tittade på film.

Det händer inte sådär jätte mycket i mitt liv just nu,det är inte så jävla intressant heller för den delen, just nu tänker jag mest på plugget, träningen och vännerna.

hade på mig det här igår. Slappt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

SV: Jaha, vart lite fundersam där ;D

Jag ska boka en tid hos läkaren imorgon för mina besvär, sen får jag se vad dom säger.. men kanske kan ta och prova Aktivia också ;)



Livet rullar väl på för mig annars, så tråkigt nu när det är snö bara.. vill att speedway säsongen sätter igång nu, jag vill resaresaresa!!!

Ska du med mycket på speedwayen i sommar eller?

2010-02-21 @ 15:49:20
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0