ännu mer medicin

Kom hem ifrån akuten för ett tag sen, käkade donken efterråt tyckte att jag förtjänade det. Snabbmat är det bästa som finns när man mår dåligt. I alla fall de vet fortfarande inte vad det är, varför jag åkte in idaf igen var för att mina fötter,händer och ben var alldeles blåa och prickarna var värre idag än igår, jag fick svårare att andas, ont i sidan, men läkarna gjorde inte så mycket mer utan att jag fick ännu mer medicin med mig hem. Jävla sjukvård asså? De ska väl ta med fan ta reda på vad det är? Det kliar som in i helvete men jag får inte klia tillbaka, det är orättvist! Jag ska duscha och göra mig i ordning snart, ska till mina kusiner som jag nämnde tidigare.

Men det roliga är så fort jag kommer ut ifrån mammas lägenhet försvinner allt, sen när jag kommer in igen så börjar det klia som in i helvete! Stackars mig ! :(


vad har hänt med glada sofia ?


Kommentarer
Postat av: katti

söööt du är :D<3

2010-01-24 @ 10:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0