åter igen söndag

God eftermiddag alla glada, eller man är inte speciellt glad på en söndag kanske? Det är aldrig jag i alla fall. Igår gjorde jag väl inte så mycket, jag var med johanna och hennes kille någon timme, åkte hem vid halv tio för vat sjukt trött och var väl inte så speciellt frisk heller. När jag väl kom hem så satt jag och tittade på Australia med familjen, skönt med en hemma kväll ibland också! Gick och la mig vid halv tolv-tolv och tänkte men om jag går och lägger mig nu så vaknar jag tidigt. Nej jag vaknade vid tolv, så sov tolv timmar i natt, awesome! Men ja, tanken var ju att jag skulle plugga idag, men det har dock inte blivit av än, men det kommer väl förhoppningsvis.
Har legat i soffan hela dan och kollat på film med halvbrorsan.

sådana dagar finns det inget bättre än att ligga i sängen och bara chilla framför en film! En osminkad sofia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0