det märktes att jag inte tränat på en vecka

Hallå på er, var i skolan idag, hade prov, gick rätt så bra, eller det kändes som att det gjorde det så får hoppas på det. Åkte hem snabbt sen drog jag direkt till träningen, märks att det var en vecka sen! Tar på krafter som fan när man är sjuk! Aja åkte hem, sen ringde bästa johanna och frågade om hon kunde komma över till mig, jag frågade driver du med mig? Så ja nu är hon här :D fick roligt sällskap när jag satt och käkade, stoppade i halsen ett antal ggr. Ska hoppa in i duschen nu sen får vi se vad som händer! <3

älskar dig mer än allt annat bebis :D <3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

sv: kan väl inte förlora någonting, men pinsamt att vara värsta stalkern ^^

Men wtf, min vän sa att hon fixar honom till mig om jag fixar joel kinnaman till henne, haha.. klurig deal.. jag vet hand namn, men knappt nått mer än att han bor i sthlm.

Hon vet vart han jobbar, men inte hans namn..

blir spännande och se om vi vår våra dröm killar :D hahaha...

2010-01-26 @ 20:59:55
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0