dunder förkyld!

Halsont har fått över till förkyld, dunder förkyld! Inte kul måste springa och snyta mig 24!7.  Igår när jag och ida skulle hem var tågen försenade minst en halvtimme :O satt i älvsjö i en timme för vårat tåg kom aldrig, så min låtsas pappa kom och hämtade hos, JÄVLIGT SNÄLLT! Hade inte direkt någon känsel i fötterna igår, det var ju snorkallt! och det gjorde ju inte saken bättre för nu är jag ännu mer sjuk! Men jag sitter ocg funderar på att åka och sola 25 minuter, är blek som ett spöke! Klarar inte av det. Jag har ändå inget att göra då kan jag passa på att bli brun!

Kommentarer
Postat av: JESSOMIMSAN

krya på dig!

2010-01-31 @ 14:21:44
URL: http://jessomimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0