Hej hopp gummi snopp

En gång var du allt, nu är du ingenting

Det var inte igår, har haft fullt upp tyvärr men jag ska försöka vara så snäll som möjligt att börja med bloggen igen, vi får väl se hur det går, men det ska nog gå bra hoppas jag. Idag var jag i skolan men vid halv halv ett åkte jag till akuten. Så söta som Malin och Linnea är så följde dom med mig, ni ska få lite smarriga bilder senare. Fick tabletter, vi var där i 2 timmar kanske. Sen drog jag och Malin hem till mig, somnade lite på soffan. Sen går jag till badrummet och får största choken och ropar på Malin. Det var ta med fan prickar överallt!! Då pratar jag inte om små prickar utan enorma!

Har inte gjort så mycket mer idag, ingen skola för mig imorgon i alla fall. Hemma och ta det lugnt sen på kvällen dra till mina kusiner på middag i Hässelby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0