inge mer snö tack!

Hallå i stugan! Är allt bra med er? Med mig är det bara awesome som vanligt bara att så fort jag inte snackar och sen ska börja prata med någon så är rösten borta, och lite ont i halsen och så är jag förskyld, okej helt awesome kanske det inte var ändå.
 Kom nyss hem ifrån skolan som har varit helt okej idag men jag får äckliga vibbar när jag sitter och äter ,undra på varför!? Inte så konstigt direkt, men tänker aldrig mer ta isbergssalladen i skolan i alla fall den saken är bomb säker! och fan vad bra jag jobbar på lektioner alltså! Jämför mig med förra terminen så är jag ta med fan bra grym nu! SOFIA ÄR BÄÄÄÄST! =D men var ju ändå inte någon nyhet direkt. Träffade Emma på vägen hem på bussen, det var kul att se henne igen och sitta och snacka lite, somras sen jag såg henne senast.

Som ni märker så är det inte lika bra uppdatering längre, men det är ju för att jag inte är sjuk längre och sitter framför datan hela dagarna :P
Ska sitta och lalla lite med datan och sedan åter gå till plugg, yeeeah så roligt! Sen ikväll ska jag chilla galet och imorgon så har jag sovmorgon! Det var ett tag sen vi hade det, så tummen upp på det!

här har ni mig, ser ut såhär just nu min "fina" mysiga hemma outfit, ser fan gravid ut! :O men det är faktiskt tröjan som gör att det ser ut som det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0