känner mig på nivå 0

Då var det söndag igen då, helgen är slut men jag stannar hemma imorgon för medicinen har dragit ner mig på nivå 0, orkar ingenting. Känner mig inte som en människa längre. Men jag ska i alla fall till skolan och söka till olika gymnasium imorgon, sen drar jag hem igen. Måste hämta böcker också så jag kan plugga och komma ikapp, vill ju inte ligga efter.
Jag shoppade ju igår, försöker lägga in bilderna på datan med den reagerar inte, surt! Men ni minns klackskorna jag pratade om igår? dom fanns kvar, och de hade sänkt priset en hundralapp till, det gjorde mig glad och min storlek och allt! Tummen upp på den, så ifrån 600 kr till 200 kr på ett par klackskor, jag är glad i alla fall för jag har typ kärat ner mig i dom som fan! Sen vart det lite kläder också som fick följa med söta lilla mig hem.


Kommentarer
Postat av: Malin

Söt blogg :)



Vill du bli medlem på gratisbio.se?

Vill du handla kläder och annat med en massa presentkort istället för med pengar?

Vill du ha 25 poäng extra?

Bli då medlem via min länk :D

2010-01-24 @ 17:35:18
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0