mina val

Helluu! =) sitter och söker nu, det går rätt bra, har sök till sex gymnasium, tänk om jag inte skulle komma in på någon, fan vad fail det skulle vara! Men tog Sjödal som första val i alla fall och hoppas jag kommer in på den, det är mina största önskan just nu! Vet inte varför jag vill börja där men sen när jag var på öppet hus där förra året har jag velat gå i den skolan, skulle vara chill nära till skolan och allt, man kommer känna igen många där! Fan vad jag längtar till gymnasiet nu vill bara bort ifrån Vista!
Helin har hjälpt mig till vad jag ska välja för hade lite panik för kom inte på ett skit, kändes ju sådär! Men nu har jag i alla fall lugnat ner mig.

Sjödal- SMBE
Östra gymnasiet- SM JURIDIK
Tullinge gymnasiet-  SPSP
Mediagymnasiet i Nacka- SPÖRV
Jensen gymnasiet västra- SPBE
Östra gymnasiet- beetendevetenskap

Hörs hemma sen, ska kolla runt lite med mamma sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0