ska man inte bli mätt när man käkar?

Hemma igen, har böckerna hemma nu så ska snart börja med pluggandet. MEN NU ÄR JAG SÅ JÄVLA SPY FÄRDIG SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN. Jo jag tänkte käka lunch i skolan så jag slipper göra något hemma, jo efter att jag nästan har käkat upp allt så ser jag en snigel jävel i min mat!! Hur jävla fräscht är det på skala 1-10? Jo 11, blev så jävla äcklad och sur så gick och stoppade två fingrar i halsen på en gång och nu är jag hungrig men så äcklad! Ska väl ta och göra något lätt så jag får i mig något i magen. Jag har alltid sån otur i livet, är de inte det ena så äre det andra

Motala 2006, ge mig sommar och sol nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0