nattuggla

Nä men tja! Egentligen hatar jag när man ligger och sover och så ringer någon en till exempel min pappa, så vaknar man. Men idag störde jag mig inte så mycket på det, klockan är ju ändå kvart i tolv. Aa gissa när jag somnade i natt,typ halv sex kanske? Kunde ju inte somna så roade mig med datan och en film hela natten.

Varför pappa ringde mig var angående Gotland. Han hade bokat biljetter den 8/8 och då är jag ju i GÖTET! Men han avbokade en biljett så kommer jag få åka ut till Gotland den 10:de istället, kommer vara lååång tråkigt, men vad ska man göra. Så det är bara komma hem från Göteborg, packa upp, packa ner och dra till Gotland.

Johanna kommer hit snart också och jag ska lägga mig och steka i solen, apropå att sola, den solkrämen/oljan jag köpte igår var ju riktigt jävla bra! Hawaiian heter den. Man blir brunare utav den


här hat ni den, tummen upp (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0