svar på tal

anonym: om man typ gillar dej, hur ska man göra för att du ska börja gilla en person? och vad gillar du hos en kille? (hur en kille ska vara)

svar: hehe jaadu :P det var en lite rolig fråga. Jag har väldigt svårt för att få känslor för en kille för jag har blivit sårad ganska många gånger¨, är rädd för att bli sårad igen om man säger så.
Det är ifrån person till person hur man ska vara och inte vara, men framför allt ska min kille behandla mig bra, jag ska kunna skratta och ha kul med honom, jag gillar att vara ganska så oseriös så det skulle ju vara kul om man kunde vara det med sin kille också. Jag ska kunna prata om allt med honom. Om jag har dar där allt är skit ska jag kunna gråta i hans famn och prata ut! Om han skiter fullständigt i det kan han helt enkelt dra!

Jag gillar killar som kan säga precis vad dom tycker och tänker, som visar sina känslor, humor. Jag behöver inte världens finaste kille, han behöver ju inte ge ut som en påse skriskor heller :P

Hoppas att den här personen fick lite svar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0