loooooov!

Tjena, igår åkte jag hem till idas syrra, ida var barnvakt, jag och paula var också där. Sen drog jag och paula till min pappa för att hämta mitt pass. Sen åkte jag och ida o tränade, efter det duschade vi på plats sen drog vi in till stan, (jag,paula,ida och linnea) in till stan och tog den fika, vid elva ryket drog vi hem. Paula sov hos mig och det var en lång natt, vi låg och pratade om allt.

Idag vaknade vi vid halv ett, vi kollade på film, sen vid fem drog jag och tränade, sen drog jag hem till paula igen sär även ida var, det var meningen att jag skulle sova hos henne inatt men hon blev sjuk.

hoppas du har det bra vännen i alperna! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0