tjej helg

Godmorgon, vaknade nyss och är själv uppe, alla andra sover. Igår var jag på bio med Crike, Sanna och Moa och såg due date! Riktig jävla köön rulle asså! Helt klart värt att se!
Idag drar min pappa till Vetlanda med Jonas, dom ska festa hjärnet där nere tydligen. Så det blir en tjej helg! Fyfan vad skönt det kommer att bli!

Måste bara säga satan vad jag längtar till att gå på handledarkursen som jag och Mia bokade här i veckan, nästa onsdag ska jag dit. Fast det kommer inte bli sådär jätte kul att sitta och lyssna på någon snubbe från 17.45-21.30! Men att sätta mig bakom ratten snart! :D Nu ska jag ta något att sätta hörrni!

Känner mig lite crazy idag asså! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0