I hurt to say this, but I miss you! <3

Saknar din närhet, saknar din doft, saknar att hålla om dig, saknar din omtänksamhet, saknar dina mjuka läppar, HATAR att sakna dig! För det svider bara men jag tror jag gjorde det rätta valet, även om det inte känns som det just nu, så äre det rätta!
Hatar tanken på att allt är slut, hatar att du inte kommer finnas där. Hatar att du snurrar runt mitt huvud. Du gjorde mig glad, du gjorde allt. Bara att se dig, du behövde inte säga någonting, du bara fanns där. Länge sen jag hade känt en sån här känsla, det kändes för bra för att vara sant, klart skulle det finnas någon som kom emellan.
En dag, vet inte vilken, så kommer vi säkert kunna bli vänner igen i alla fall. Men det kan nog ta ett tag, för mina känslor är för starka för dig just nu, risken är bara att jag skulle få känslor för dig igen.
Vill helst av allt bara trycka på en delete knapp och radera dig helt och hållet! Men som sagt, det som inte dödar en stärker en! Your arms feel like home! <3

******, jag saknar dig väldigt mycket <3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

andree <3

2010-10-06 @ 17:39:27
Postat av: Anonym

Fredde * <3

2010-10-07 @ 11:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0