give into me



Blir så less på allt! Samma vända igen! Trycks ner och blir sårad. Vill ha tillbaka så som det var i början, som det var igår! Nu är allt fuckat för jag uttryckte mina känslor! Det känns inte rättvist! Men ändå vill jag kämpa för dig! Som jag har sakt till dig. Det är inte lätt för dig heller, men tror du att du gör det enkelt för mig? Får ju inga riktiga svar ifrån dig.
Det som går runt i mitt huvud är du hela tiden.
Men hoppas bara på att du kommer känna detsamma från din sida, inget jag begär men det är något jag vill. Fredrik du är fin, du är underbar, men när du gör såhär vet jag inte vad jag tror längre!
Jag tänker vänta på dig. Finns ju inget annat sätt jag kan prata med dig känns det som så jag får väl skriva av mig här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0