tråkig söndag

Godmorgon på er, sovit gott? Det gjorde jag  i alla fall! Gårdagen vart inte riktigt som jag tänkt mig sen det vart en bra lördagskväll ändå! Jag bad Fredrik komma över och göra mig och Sanna sällskap. Vi tittade på film och så slutade det med att han sov över här. Men han skulle upp vid sju, det var inte lika roligt för han har träning klockan 9. Nu på dagen ska jag plugga in väldigt mycket naturkunskap! Det suger hästballe!
Lite senare vid fem ska jag och syrran åka och titta på Fredriks match, det blir nog roligt, sen efter det måste jag hem och plugga igen. Det känns väl sådär men vad fan ska man göra? Har man valt en plugg-linje så får man ju skylla sig själv!

Min älskade syster! Love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0