vårdcentralen

Hej på er, imorse när jag vakna värkte halsen som fan! Ena halsmadlen (stavning?) var uppsvullen. Har väl åkt på något skit. Fryser och börjar verkligen bli sjuk! Känns så jobbigt! Orkar inte bli sjuk nu. Så jag ska åka till vårdcentralen själv nu på morgonen. Som tur är att den ligger i min skola på andra våningen. Ska försöka vara i skolan så länge som jag kan. Måste verkligen för vi har ett arbete i skolan som ska vara klart idag. Åh vad jag inte orkar vara sjuk! Så jävla jobbigt! Fyller ju år och allt om sex dagar. Får väl antagligen pencilin eller något får man väl hoppas på. Kan ju inte äta något heller för det gör så ont! Får väl hoppas på det bästa att man blir frisk.
Nu måste jag snart röra mig mot bussen. Men ha det så bra ni så länge medan att det känns som att jag kommer dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0